Olennaista auton omistajan kannalta on alkuperäisen veroinen korjausmaalaus. Tehty työ pitää olla laadukkaasti tehty pohjasta pintaan ja tuloksen on oltava kestävä.
Työ saadaan kerralla kuntoon. Ei turhia odotusaikoja. Lopputulos on laadukas, johon asiakas on tyytyväinen. Halusimme itse testata miten moderni maalausjärjestelmä toimii käytännössä. Otimme vertaitavaksi kilpailijamerkin markkinoilta. Teimme täsmälleen saman maalauksen sekä Cromax Prolla, että kilpailijan tuotteella. Toistimme testi kuudella eri maalarilla, joiden suorituksista laskimme saadut keskiarvot.
Maali: Cromax Pro vs. kilpailijan maali
Ruisku: GTiPro / T2 / 1.2
Sävyt: Toyota – 1C0 (Silver) ja Toyota – 3P1 (Red Effect).
Lakka: CC6600 DPR vs. Kilpailija x.
Ruiskutus: Lakkoja ruiskutettiin 1.5 kerrosta.
Lakan kuivatus: 30 min. 60°C
Olosuhteet: Cromax Pro, T / RH, 24 ºC / 55 % ja Kilpaileva maali, T / RH. 28 ºC / 45 %.
Maalaamon kannattavuutta voi kasvattaa useilla eri tavoilla. Testimme perusteella nopeampi maalausprosessi mahdollistaa useamman työn tekemisen päivässä. Useampi työ päivässä tarkoittaa enemmän laskutettavaa tuloa. Samalla lyhyemmät kuivumisajat tarkoittaa energian kulutuksen laskua työtehtävää kohden, mikä on merkittävä säästö vuositasolla.
toimitusjohtaja
Puhelin: 0207 445 207
Sähköposti: markku.nikkinen@hlgroup.fi