Työ asiakaspalvelussa

Asiakaspalveluryhmässämme vastaanotetaan ja valmistellaan tilaukset varaston kerättäväksi. Ammattitaitoiset asiakaspalvelijamme antavat tuoteneuvontaa teknisissä ja kaupallisissa kysymyksissä. He hoitavat myös reklamaatiot, saatavuuskyselyt ja kadonneet toimitukset. Dynaamisessa tiimissämme asiakkaiden palveleminen parhaalla mahdollisella tavalla on kunniatehtävämme.

Asiakaspalvelutyöhön soveltuu esimerkiksi merkonomin tutkinto myynnin ja asiakaspalvelun koulutusohjelmassa. Teknisestä osaamisesta on hyötyä asiakaspalvelijan työssä. Tärkeintä on kuitenkin kiinnostus toimialaa ja tuotteitamme kohtaan sekä halu oppia uutta. Asiakkaitamme palvellaan myös englannin ja ruotsin kielellä, joten hyvä kielitaito on työssä eduksi. Sosiaaliset taidot ja täsmällisyys ovat tärkeitä asiakaspalvelijan ominaisuuksia. Hyvä asiakaspalvelija osaa heittäytyä samalle aaltopituudelle erilaisten asiakkaiden kanssa.

Tiimissämme vallitsee rento ja mukava työilmapiiri. Asiakaspalvelijamme ovat kokeneita moniosaajia, joten uudelle työntekijälle tiimimme on loistava paikka kehittää osaamistaan. Asiakaspalveluryhmässä työskennellään yhteistyössä, jolloin jokainen työntekijä täydentää toistensa osaamista. Työtovereilta saa tukea haastavammissa tehtävissä.